Klantenservice

Staat jou vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met onze klantenservice op via info@123-protect.nl.

Welke kleur wordt mijn onbehandelde vloer na het gebruik van HW Protect 3000?

Wanneer je jouw onbehandelde eiken houten parket behandeld met onze HW Protect 3000 krijgt deze een naturel uitstraling. Dat is donkerder dan de kleur van een onbehandelde vloer.


Hoevaak moet ik jullie HW Protect 3000 gebruiken?

Wanneer de vloer twee lagen HW Protect 3000 heeft gekregen of één laag HW Colors of Nature of één laag HW Protect 3000 heeft u wanneer deze goed wordt bijgehouden met onze HW Energy Spray, minstens 20 jaar niet meer te gebruiken.


Waarvoor is jullie HW Energy Spray?

Onze HW Energy Spray gebruik je nadat je de vloer hebt behandeld met HW Protect 3000 of een andere olie (geen wasolie, dat geeft vlekken). Je sprayt dan een kleine hoeveelheid op de intensief gebruikte plekken, zoals looppaden. Je hoeft dus niet met meubels te sjouwen om je vloer te behandelen. Deze plekken blijven namelijk gewoon goed.


Kan ik jullie producten ook gebruiken op een ander soort houten vloer?

Heb je bijvoorbeeld een vloer van bamboo of een tapis vloer? Of een ander soort vloer dan de lamelparket ( eiken houten vloer), dan kunnen wij jou geen garantie bieden of onze producten daar ook op zullen werken. Onze producten zijn speciaal gemaakt voor eiken houten vloeren (lamelparket). Wil je het toch proberen, dan raden we je aan om de 250 ml HW Protect 3000 blikjes te bestellen en daarmee eerst een kleine strook (waar bijvoorbeeld een kast komt te staan) uit te proberen.


Kan ik jullie producten gebruiken op een vloer met wasolie?

Nee! Wanneer onze producten op een laag wasolie komt veroorzaakt dat vlekken. Let dus goed op met welk middel jou vloer is behandeld voordat je onze producten gaat gebruiken. Weet je niet waarmee jou vloer is behandeld, probeer dan eerst een klein strookje uit voordat je volledig aan de gang gaat met onze producten.


Kan ik jullie producten gebruiken op een gelakte vloer?

Nee! Onze producten moet zich kunnen intrekken in het hout. Dat gaat niet wanneer de vloer is gelakt. Door de lak blijven onze producten op de oppervlakte liggen. Daarom is het verstandig om eerst de lag laak eraf te schuren voordat je te werk gaat met onze producten.


Hoe kan ik producten bestellen op 123-protect.nl

Via onze webshop kan je gemakkelijk je gewenste producten bestellen. Zoek eerst via de knop shop nu naar de producten. Voeg de producten toe aan je winkelmandje die je wilt bestellen. Dan kan je doen door op de knop + voeg toe of + in winkelwagen. Als je klaar bent met het toevoegen van je gewenste producten dan klik je op het winkelwagen icoontje in het menu. Je kom dan terecht in een virtueel winkelwagen. In deze omgeving kan je producten verwijderen en de hoeveelheden aanpassen of je kunt ervoor kiezen om je bestelling af te ronden.

Voor het afronden van je bestelling klik je op de knop doorgaan naar afrekenen. Vul in dit scherm je persoonlijke gegevens in. In deze stap kan je ervoor kiezen om af te rekenen met of zonder account. Wanneer je deze gegevens in hebt gevuld kun je kiezen uit twee verschillende betaalmethodes: iDeal & Creditcard. Wanneer je deze keuze heb gemaakt dien je nog een akkoord op onze algemene voorwaarden te geven en klik je op de knop bestelling plaatsen.


Welke betaalmogelijkheden zijn er beschikbaar op 123-protect.nl

123-protect.nl biedt je de mogelijkheid aan om je bestelling te betalen met:

  • iDeal
  • Creditcard (MasterCard)

Kan ik bestellen met een buitenlands adres?

Nee het is momenteel niet mogelijk om bestellingen te plaatsen met een buitenlands adres. Wanneer je toch graag een bestelling wilt plaatsen in bijvoorbeeld een Belgisch adres neem dan contact op met onze klantenservice via info@123-protect.nl.


Zijn de prijzen inclusief BTW?

Ja, alle prijzen die getoond worden in onze webshop zijn inclusief BTW.

Is het online betalen bij 123 Protect veilig?

Ja, het online betalen bij 123 Protect is veilig. Wanneer je een bestelling plaatst en jouw 123 Protect account raadpleegt, bewaren wij deze gegevens op door firewalls beschermde servers. Gegevens worden verstuurd met een zogenaamd SSL-certificaat’ Dit betekent dat op een elektronisch certificaat ook de bedrijfsnaam staat. Deze bedrijfsnaam zie je in de meeste webbrowsers in de adresbalk verschijnen. Hierdoor weet je zeker dat de site ook echt van 123 Protect is.


Welke betaalmogelijkheden zijn er beschikbaar op 123-protect.nl

123-protect.nl biedt je de mogelijkheid aan om je bestelling te betalen met:

  • iDeal
  • Creditcard (MasterCard)

Hoe werkt de bezorging van een pakket

Wanneer je bestelling is geplaatst op een werkdag voor 15:00 dan wordt het pakketje dezelfde dag (anders de volgende werkdag) meegegeven aan de pakketservice van PostNL. Wanneer we jou pakketje hebben aangemeld bij PostNL ontvang je via email een Track & Trace code waarmee je jouw bestelling kan volgend.


Hoelang duurt het voordat mijn pakket aankomt?

Als we bestellingen op een werkdagen voor 15:00 ontvangen wordt je bestelling vaak dezelfde dag nog afgeleverd aan een PostNL punt. Wanneer het pakketje is afgeleverd bij PostNL duurt het vaak nog 1 werkdag wanneer deze bij jou bezorgd zal worden. Houd ongeveer rekening met 1 á 3 dagen verzendtijd.


Zijn er verzendkosten verbonden aan het bezorgen?

Ja, bestellingen onder de € 50,- betaal je € 6,75 verzendkosten in Nederland. Wanneer je een bestelling plaats boven de € 50,- zijn de verzendkosten gratis in Nederland.


Mijn geleverde bestelling bevat niet alle artikelen die ik heb besteld, wat kan ik doen?

Wanneer je erachter komt dat jou bestelling niet compleet is neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via email: info@123-protect.nl. Dan zorgen wij ervoor dat de rest nog wordt verzonden.


Zijn er verzendkosten verbonden bij het afhalen in de winkel?

Wanneer er met ons is overlegd dat je jouw bestelling kan ophalen in de winkel betaal je geen verzendkosten.

  • Het is mogelijk om je bestelling te retourneren wanneer deze niet is gebruikt of is opengemaakt
  • Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Als het product niet gebruikt of opengemaakt is kan je het retourneren. Voordat je dit doet laat het onze klantenservice dan via mail weten dat je producten gaat retourneren. De producten kunnen weer terug in de doos gestopt worden en kunnen afgeleverd worden aan bijvoorbeeld een PostNL punt. De kosten die hiervoor gemaakt worden zijn voor de rekening van de klant.

Adres retour: Elftweg 12, 4941 VP Raamsdonksveer


Kan ik mijn retourzending volgen?

Wanneer je ervoor heb gekozen om de retourzending in te leveren bij een PostNL punt. Krijg je een bonnetje mee met de Track & Trace code. Op de PostNL website kun je met deze code jouw retourzending volgen.


Kan ik het product wat ik besteld heb op 123-protect.nl zelf terug brengen naar verzendadres?

Ja, dat is mogelijk. Ook hier dient er van te voren aangegeven worden dat er een bestelling retour komt via mail. Let wel op dat je niet meteen je geld terug krijgt, dit gaat via Mollie (betalingssysteem), zodat onze administratie ook op orde blijft. Het bedrag wordt dus terug gestort op de rekening waarmee er is besteld in de onze webshop.


Wanneer kan ik mijn geld terug verwachten naar een retournering?

Wanneer wij het retour pakketje in ontvangst hebben genomen en alles gewoon in orde blijkt te zijn. Storten we het geld terug. Omdat dit van een aparte betalingssysteem gaat (Mollie) kan het 3 á 7 werkdagen duren voordat het geld terug op je rekening staat.

Algemene gegevens

Macwood Beheer B.V. / Exzellenz Floorstore Nederland B.V.

Retouradres
Stuartweg 1G
4131 NH Vianen

Hoofdkantoor
Stuartweg 1G
4131 NH Vianen

Bereikbaarheid:
Onze klantenservice is bereikbaar via e-mail: info@123-protect.nl op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 15:00 uur.
Klik hier voor het contactformulier.

KvK-nummer: 77595548
Btw-identificatienummer: NL861058872B01